2013. március 21., csütörtök

~ Kritika 2

"Na akkor 'Csoki'! :)
Megkaptam a második kritikát is. :)
Kritikát kaptam innen: A vision of extasy


Kinézet
Az első pillanatban még nem is volt rossz, sőt továbbra is egész hangulatos... de nem jó! - sajnálom. El kéne egy fejléc (ha nem tudsz csinálni, rendelj), és hiába szép-színes-aranyos-stb. a háttér, ha nagyon nem előnyös mozaiknál. Rossz a sablon (átlátszóság, pff), és talán egy picikét széles a szövegrész. A bejegyzés betűtípusát lecserélném valami egyszerűbbre, "alapabbra", és hiába szeretem én is a lila, bordós, meg a többi élénk színt, egy fekete vagy extra-sötét szürke jobb az olvasáshoz. Viszont ha úgy tetszik, megtarthatod a modulokhoz és a bejegyzések címéhez. A moduloknál sincsen minden rendben, a magamról modult jóval lejjebb raknám, a fordítás meg egyenesen mehet a francba, mert nagyon rosszul fordít. Beraknék egy rendszeres olvasók modult, és egy chatet a "helyükre". A képek viszont rendben vannak, felüdülés volt egy méretű képeket látni, kár, hogy rajtuk van az a nagy szöveg (amikor a nevük amúgy is le van írva alá). Még a navbar-t változtatnám meg (világos vagy sötét) átlátszóra. Igazából ennyit tudok tanácsolni.

Történet
A szereplős képeidet elnézve azonnal rájöttem, hogy ez nem egy fanfic - ami mindíg plusz pont, hiszen így egyedibb. Új plusz pont, hogy a fejezetek elején is van kép, méghozzá középen. Ez feldobja a hangulatát! Persze ha több helyre is fogsz rakni, akkor csak az első legyen középen, de még nem láttam nálad ilyet. Van pár helyesírási és központozási hibád, de nem lesz nehéz javítanod. A történetre térve nekem furcsa volt, hogy az első fejezetben mutatkozott be, meg ilyenek - amik a prológusban szoktak lenni. Az előszó meg valami "izé" volt Alice jövőjéből. Az elején voltak benne ismétlések, amiket pár mondattal azelőtt már leírtál. És nem kell folyton leírni (meg belinkelni) a számokat, hogy mire kel, mit hallgat, stb..  Ezen kívül nem is igazán találtam benne kivetnivalót. Talán sorkizártra állíthatnád, hogy esztétikusabb legyen, de ennyi. A történet elég izgalmasnak ígérkezik. Tényleg nem találkoztam még ilyennel sem, ha jól emlékszem. Valamiért olyan érzésem volt, mintha a nyolcadik könnyű lenne (tudom, épp most élem át), mert ha valaki bejön a termünkbe csak az oltári nagy röhögést látja, és azt, hogy mennyire el vagyunk, mintha nem kéne készülni órára. Tehát ráismertem az osztályomra. Csak az a kár, hogy a második félév - hiába mondják - nem Hawaii, így jó, hogy nem arról kell olvasnom, milyen nehéz a suli. Kicsit lassíthattál volna, amikor Mattel találkozott, mert túlságosan is közvetlenek voltak, és még a telefon számát is megadta Alicenak, ami azért elég gyors, pláne, ha egy "randi" miatt. Aztán meg csak úgy abbamaradt a fejezet, és következett a másik nap. Fojtathattad volna még, és nem kell új fejezettel új nap kezdődjön, mert én kíváncsi lettem volna még egy két dologra. :) Ahogy a folytatás is érdekelne, mert elég jól írsz! Sok szerencsét a továbbiakban!

U.i.: Egyébként láttam az előző kritikát, és teljesen egyet értek (ha úgy vesszük, a kinézettel is).


Kinézet
Alakítgattam és rendeltem fejlécet. (Most ne nézzetek valami informatikai analfabétának, egész jól szerkesztek - nem egóból mondom - de valahogy sehogy se jött össze olyan fejléc ami nekem is tetszene. A fordítót levettem, mert télleg' borzalmasan fordít. Csak kitettem hátha idetéved valaki külföldről és akkor fordítsa és le olvasgassa. Én se bírom az egyformátlan (új szó :P) képeket. A neveket levettem róla, mert bár elsőre jó ötletnek tűnt, tényleg nem mutat jól.

Történet
Fanficot csak olvasni szeretek. Mindig olyan képet rakok az elejére ami úgy jellemzi a történetet. Több képet nagyon nem szeretnék bele rakni. Az olvasók fantáziájára bízom, mert úgy szerintem sokkal jobb. Tudom, hogy van pár hibám és igyekszek is javítani :). Szerettem volna valami eredetit írni, és egyik napról a másikra csak úgy kipattant a fejemből. Kicsit megihletett az osztályom és a napi élményeim is. (Szinte mondhatnám azt, hogy ez egy napló, bár Angliába). Sokat gondolkoztam az Alice-Matt találkozáson, végül úgy döntöttem ez a gyorsverzió lesz jobb, és ez majd ösztönözni fog Valamire Valakit.  Köszönöm! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése