2013. február 20., szerda

~ Kritika

Halihóóó! :)
Nem, nem hoztam új részt. Ilyen gyorsan nehéz is lenne, de írok, ahogy tudok! Viszont megkaptam életem első kritikáját! :D 

Kritikát kaptam innen: Kritika Blog

Kinézet:  A designe teljes mértékben jó, nekem nagyon tetszik.A háttér és a betűszín nagyon passzolnak. A betűtípús is nagyon tetszik. Nagyon passzolnak egymáshoz. A szereplők képei is tetszenek. A modulok is jók. 

Jegy: *5/csillagos ötös/

Történet: A történet alapvetően tetszik, csak eléggé ritkán írsz. Sőt ez már a nagyon ritka kategóriát súrolja, ha tudsz írhatnál többször is biztos több embert is érdekelne a folytatás! :))
Jegy: 4/négyes/ csak a bejegyzések ritkasága miatt.

Cím: A cím tetszik, sok érdekességet rejt magában.
Jegy: 5 /ötös/

Helyesírás: Nem találtam benne helyesírási hibákat, ahova beleolvastam. Ez dícséretes dolog.
Jegy: 5 /ötös/

Igen, tudom... az írás gyakorisága az egyetlen gond. De hát, ha minimum 3 TZ-t írunk egy héten + 7-8 röpi és folyton új anyag... nem akarok lemaradni. Ígérem sietni fogok, viszont összecsapni se akarom nagyon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése