2013. augusztus 30., péntek

Thanks and others.



Sziasztok!
Nem is tudom mit írjak...
Nem emlékszem valami jól, hogy miképp kezdtem el írni ezt a történetet. Annyit tudok, hogy leültem az íróasztalomhoz, és felhúzott térdekkel, zenét hallgatva írni kezdtem egy A4es vonalas füzetben. Bár azóta azt a füzetet másra használom, de az összes oldal ami a történethez fűződik még megvan egy nagy dobozban :).
Először csak írtam és írtam és írtam, de nem tudtam mit kezdeni vele. Egyik pillanatról a másikra jutott eszembe ez a történet. Nem gondoltam volna, hogy csinálok neki egy blogot, és megosztom mindenkivel. Ha jól emlékszek először Nina tudta meg, aztán Angie, véletlenül Lora is, majd Liv, április körül Scarlette is. Nem írok igazi neveket, remélem az "álnevekkel" rendelkező barátaim tudják, hogy kit kiről mintáztam :).

Oh, és Nathaniel 'Nate' Lawson 100%-ig kitalált karakter, nem mintáztam senkiről.
A történet fikció és a szereplői is fiktív karakterek.

Köszönöm...
... Hennie S.-nek, Victoria Wolf-nak, Yvonne-nak és Orsinak a fejezetek átnézését.
... Debreceni Dórának, Estillának, dog Smyli-nak, Kovács Vikinek, Kovács Rékának, Török Szabinának, Mystic Girl-nek, Hennie S.-nek és Dzseninek a kommenteket.
... a pipákat az olvasóimtól.

Számadatok...

7 díj.

12 feliratkozó.

12 országból való nézettség  [
Magyarország, Németország, Oroszországi Föderáció, Románia, Egyesült Államok, Szlovákia, Egyesült Királyság, Szerbia, Hollandia, Luxemburg, Ausztria, Ausztrália]
Prológus + 15 fejezet + Epilógus

28 bejegyzés.
83 komment.

128 A4-es oldal a Wordben.

Több, mint 5000 látogatottság.
286 440 becsült karakter.

Bár nagyon régen szerkesztettem, azért megmutatom, hogy én miként képzeltem el, ha esetleg megjelenne könyv formájában a történetem :) 

Most nézve szerintem a The Missing Girl felirat más betűtípussal lenne.



Most hogy ezzel a történettel végeztem, azt kell eldöntenem, hogy a félben lévő 4 közül melyiket folytassam. Igen, időközben a lista 4re bővült.
*From The Moment I Met You [Niall Horan Fanfiction]
*I Don't Know What Happened [a történet alap, viszont megjelenik benne 4 híresség]
*Deal With God [Justin Bieber Fanfiction/Fantasy]
*Between Girl and Boy Exist Friendship... or not? [sztármentes, rendes történet]
Ne aggódjatok nem fogok eltűnni, és mind a négy történetet előbb vagy utóbb, de be fogom fejezni :)

4 megjegyzés:

  1. Áá...még úgy szeretnék olvasni részeket...TILTAKOZOM hogy abbahagyd :))
    Viszont a többi 4 blogodat is majd igyekszem(a suli mellett) olvasni.
    Pusziii :)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, sajnos nincs tovább:|. Ez abbahagyom, de folytatok másik 4et ;). Nem hiszem, hogy lesznek blogjaim, a koli miatt, nem nagyon van időm írni/netezni.
      C.♥

      Törlés
  2. Szia! :) nagyon tetszett a történeted, és van itt egy kis meglepetés! http://miveszelyesekvagyunk.blogspot.hu/2013/09/elso-dij.html?m=1
    Ha megkérlek elolvasod az én történetemet, és hagysz magad után nyomot, véleményt? Megköszönném! :) :*

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Kész a kritikád: http://kritikasblog.blogspot.hu/2014/05/kritika.html
    xx

    VálaszTörlés