2013. június 18., kedd

~ Kritika 3




Aloha! :)
Nem, sajnálom MÉG nem új rész jött :|. Már félig kinn vagyok az általánosból (már elballagtunk, de évzáró még nem volt), de a programok nagyon összejöttek és nem maradt szabadidőm :(. Sajnálom, hogy hanyagoltam a blogot/írást, de muszáj volt javítanom 1-2 tantárgyból. Viszont, most hogy (egyenlőre) üres a naptáram, igyekszem behozni a lemaradást! A következő részt írása folyamatban van, ezután a kis bejegyzés után, benyomom a zenét és írok is ;)

Na, de akkor a blog 3. kritikája:

Amikor kritikát kérek, mindig elmentem a blogot és kb. 2-3 naponta (vagy ha a szerk. szól) nézem. Nem tudom, hogy történt, de ezt nem mentettem el.
A kritika 2013.február 23.-ai. !!!
A kritikát innen kaptam:
Sikeres blogok és sikertelen próbálkozások

Kinézet: A háttered jó, csak kár, hogy mozaikos...
Jó, hogy kiraktad a szereplők képét, de el kellene egy fejléckép is...
Story: Az bevezető izgi volt, az első rész amolyan bemutató. Kicsit a 2. első fele is... De nagyon jó a blog! Jókat írsz, folytasd!!
Jó hosszú bejegyzéseket írsz! És nagyon jókat. Gratulálok, nagyon jó fantáziád van! :D
Az elején még nem sok az izgalom, de gondolom majd az esemény is megjön a történethez! ;)
Viszont azt elhiszem, hogy nagyon sok dolgod van. Nekem is van egy csomó tanulnivaló! Néha olyan is van, hogy valamiből nem is tudok készülni. De azért tényleg próbálj gyakrabban írni...
 Nagyon nem is tudok mást írni.... Egyszerűen szuper és ez így van :D Nagyon tetszik a történet! Csak ajánlani tudom!

Köszönöm :)
C.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése