2013. június 21., péntek

~ Award & Thanks




Sziasztok (megint) ! :)

Először is szeretném megköszönni a 2100 nézettséget és a 7 feliratkozót! *-*
Álmomban sem gondoltam volna, hogy amit én írok, azt 100nál többen nézik és, hogy feliratkozóm legyen... na azt sose gondoltam volna. El sem tudom mondani mennyire örülök :')

És akkor rá is térnék az "Award" részre.
Megkaptam életem első díját, ami az íráshoz kapcsolódik.

A díjat nagyon szépen köszönöm Ivettnek.




10 dolog magadról (Írj magadról 10 dolgot!)
1. Szeretek írni.
2. Szeretek olvasni.
3. Szeretek a barátaimmal lógni.
4. Szeretek zenét hallgatni.
5. Nemrég ballagtam.
6. Directioner & Belieber & Mixer vagyok.
7. NAGYON vegyes a zenei ízlésem.
8. Kézilabdázok. (illetve kézilabdáztam, nem tudom, hogy a következő sulimban, lesz-e rá lehetőségem)
9. YOLO és a LWWY elvnek élek.
10. Nem érdekel mások véleménye. 

Kérdések (Válaszolj 10 kérdésre!)
1. Mióta írsz blogot? 2012. november 19. (ha jól emlékszem)
2. Mióta vagy Directioner? kb. 2011
3. Ki a kedvenc 1D tagod? Niall Horan
4. Szereted a Little Mix-et? Of course
5. Tetszik a blogom? :) Igeeen :)
6. Hány blogod van ezen kívül? Egy
7. Szeretsz írni? Ühüm :)
8. Mi a hobbid? Írás, zene hallgatás, olvasás, barátokkal lógás
9. Hány éves vagy? lassan 15 :D
10. BFF? Piszkos 13 + Nóri, Dzseni

Kérdéseim (Tegyél fel 10 kérdést!)
1. Mióta írsz blogot?
2. Kedvenc dal?
3. Kedvenc könyv?
4. Olvasod a blogom?
5. Ezen kívül még van blogod?
6. Példakép?
7. Miért kezdtél el írni?
8. Kedvenc sorozat?
9. Mi szeretnél lenni?
10. Kedvenc blog?

Küld tovább 10 blognak!
1. Ivett
2. Bell
3. Anasztázia Angel
4. Anasztázia Angel
5. Yvonne
6. Dóri
7. Zsófi
8. Bri
9. Sweety
10. Mrs. Horan

6 megjegyzés: